Saturday, January 14, 2017

肚瀉可唔可以食益生菌?





好多人都聽過益生菌對腸道健康有好處,可以幫助腸道蠕動, 改善排便不順問題。咁既然益生菌可加快腸道蠕動,咁肚瀉可唔可以食益生菌?

其實過往有很多研究顯示益生菌能有助縮短肚瀉嘅時間。有研究觀察兩組同有肚瀉情況出現嘅小朋友並作比較,發現有服用益生菌的那一組小朋友比沒有服用益生菌的平均快一天時間康復*。在三天內完全康復的人數亦比沒有進食益生菌的人數多21%。結果顯示益生菌能加快康復所需嘅時間*。


所以肚瀉食益生菌係唔會加快肚瀉情況仲可以快啲好返添。

乳酪、泡菜、納豆等都含有豐富益生菌。但係市面上這類食品大多數都經過加工,被加入大量糖分,鈉同防腐劑, 處理及運送過程都會令益生菌數量下降。所以建議尤其是有肚瀉人士購買信譽良好的益生菌補充產品。

*研究資料來源:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmedhealth/PMH0088733/

圖片來源: 互聯網

No comments:

Post a Comment